Paweł Warpechowski | Grupa informacyjna

maj/12

3

Jak przestać uganiać się za klientami i sprawić, żeby sami do ciebie dzwonili

Autor: Wojciech Diechtiar

Strategia magnetycznego marketingu być może nie należy do najszybszych i najłatwiejszych do zastosowania, pozwala

Nie teraz

Nie teraz

jednak na stworzenie sobie takiego fundamentu, z którego z czasem wszystko można robić łatwiej i szybciej niż w innych przypadkach, a co chyba najważniejsze – jest najstabilniejszym sposobem budowania biznesu sieciowego od podstaw i jedyny sposobem, który sprawi, że nie będziesz musiał ganiać za klientami. (fot. John Althouse Cohen)

Jak przestać walić klientom do drzwi i sprawić, żeby sami do ciebie zadzwonili

Uganianie się za klientami i „pukanie do ich drzwi” jest najtrudniejszym i najmniej wdzięcznym sposobem robienia biznesu, jednak ogromna większość właśnie tak to robi.
Żeby dostać się do przestrzeni potencjalnego klienta, musisz stanąć na głowie, żeby zaciekawić go swoją ofertą w pierwszej kolejności. Do tego celu w klasycznym MLM wykorzystuje się przede wszystkim telefon i akwizycję, narażając

Oni zawsze mają rację

Racja jest tutaj

się na przerażający poziom braku zainteresowania i przytłaczającą liczbę odmów.

Zgodnie z podstawowymi prawami fizyki, im większej siły używamy do tego celu, z tym większym impetem zderzamy się z przeszkodami. Im bardziej przekonujemy, tym większy napotykamy opór. Im bardziej próbujemy zamknąć sprzedaż, tym częściej spotykamy się z odwlekaniem podjęcia decyzji.

Dlaczego klienci zwlekają z decyzją?

Są dwa powody. Jednym z nich jest brak gotowości do podjęcia decyzji o kupnie czy zaangażowaniu się w biznes. Jest to całkowicie normalne, że nie każdy twój potencjalny klient jest akurat przygotowany do podjęcia decyzji. Powodów może być wiele, chociażby słaba kondycja finansowa, brak czasu czy problemy osobiste.

Czytaj dalej

· · · · · · · ·

Na razie brak komentarzy.

Zostaw odpowiedź

<<

>>

Biuletyn

Zapisz się do mojego biuletynu